Dio zadarske obale nakon oseke više nalikuje odlagalištu, nego privezištu

ZADAR – Oseka mora ogoljela je stanje u uvalama uz Trpimirovu obalu u Zadru koja je prema davno proklamiranim idejama, pa čak i studijama, trebala postati zadarski „lungo mare”.

Umjesto toga, uvale Dražanica i Maestral kao uz najljepši dio gradskog prostora, s vilama koje se uglavnom obnavljaju u rukama novih vlasnika, izgledaju kao odlagalište a ne privezište, piše 057.info.

Kad se tome doda stanje na Trpimirovoj obali koja je i dalje nezaštićena s morske strane jer nikako da se izgrade školjere koje postoje u svim tim planovima, stanje je očajno.

– Ta pogibeljna cesta rješavat će se kroz cjelovite urbanističke planove uvale Bregdetti, uvale Maestral i uvale Draženica – izjavio je lani resorni pročelnik Darko Kasap povodom vjećničkih problema slijetanja u more s Trpimirove. Vizija postoji – komunalne lučice s pripadajućim infrastrukturom kao što su zaštitni zeleni pojas, parkiralište, staza za šetanje i trčanje, biciklističke staze…

Zadarska cesta uz more se raspada: “Zbog udara valova u obalni zid, propada asfaltni sloj”

– Mi bez tih planova ne možemo ništa projektirati, dobivati građevinske dozvole, a kamoli raditi – kazao je Davor Škibola ravnatelj Županijske lučke uprave koja gospodari tim gradskim uvalama. Oni su do sada uspjeli urediti uvalu Jazine.

I dok je odluka o izradi UPU uvale Bregdetti donesena u ožujku 2020. godine, za uvale Maestral i Dražanicu – ni ta odluka nije na vidiku.

A do nekih novih plima, prigovor bi imali i ovi gnjurci i galebovi, koji su ostali bez svog sunčališta – ostataka nekad uređenog priobalja u gradu na moru koji odavno ne mari za pomorstvo, piše 057.info.

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

Grad Zadar riješio upadanje auta u more s upozorenjima “Nemojte”
VIDEO: IZVLAČENJE VOZAČICE KAO U FILMOVIMA Automobil visio na drvenom mulu