2 min. čitanja

Amerikanci žele brutalno kazniti europskog pomorskog diva: "Krali ste!"

Amerikanci žele brutalno kazniti europskog pomorskog diva: "Krali ste!"
Foto: Screenshot/YouTube

Ured za provedbu Savezne pomorske komisije SAD-a (FMC) traži kaznu od 63,3 milijuna dolara za Mediterranean Shipping Company (MSC) zbog “nerazumnih i neopravdanih radnji koje krše Zakon o pomorstvu iz 1984. godine.

Istraga je zatražena u kolovozu 2023. nakon godina pritužbi pošiljatelja na zlouporabe velikih brodara. Tijekom pandemije i rezultirajućeg porasta količine tereta, stizale su žalbe na poslovnu praksu brodara. Koncentracija pomorske industrije u rukama malog broja brodara i potencijalne zlouporabe bile su srž reformi Zakona o pomorskom prometu iz 2022. godine.

Početkom veljače, FMC-ovi istražitelji došli su do svog otkrića istražujući praksu naplate MSC-a i u četvrtak, 4. travnja, podnijeli su svoje izvješće od 87 stranica sucu upravnog prava u FMC-u, piše The Maritime Executive.

- U srži ovog postupka su MSC-ove prakse naplate koje su dovele do toga da MSC nepravedno profitira na račun svojih kupaca - navode istražitelji i tvrde da je ovdje došlo do jasnog kršenja Zakona.

Tvrde da MSC nije ispunio druge osnovne zahtjeve Zakona, kao što je jasno objavljivanje stope zadržavanja neoperativnih hladnjača (NOR) i ležarine u svojoj tarifi za SAD nekoliko godina, te nije ispravio pogrešku, nazivajući rezultirajuće previsoke troškove “pogreška u naplati”, navodi Splash247.

Izvješće zaključuju time da je MSC svjesno i namjerno koristio nerazumne i nepoštene prakse koje nisu promicale ekonomsku prekooceansku trgovinu. Oni navode opću definiciju “trgovca” koja se koristi za fakturiranje naknada trećim stranama, kao i krivu naplatu za kontejner-hladnjače koje ne rade i neobjavljivanje cijena za te kontejnere.

Foto: Screenshot/YouTube

- Godinama je MSC koristio svoju tržišnu moć i upotrijebio oštru taktiku za definiranje standardnih pojmova teretnice kao što je “trgovac” kako bi opravdao zadržavanje i ležarinu trećih strana koje nisu u skladu s ugovorom o naplati - nastavlja izvješće.

Istražitelji detaljno opisuju 18 specifičnih prekršaja, a najveći broj prekršaja identificiran je za prekomjerno naplaćivanje za kontejner-hladnjače koje ne rade, gdje navode preko 2.600 primjera s kaznom od preko 17.600 USD ili ukupnom iznosu od preko 46 milijuna USD. Također ističu gotovo 800 primjera neobjavljivanja cijena za te kontejnere s kaznom od 19.600 dolara po svakom ili ukupno preko 15,6 milijuna dolara.

Da zaključimo, istražitelji smatraju da MSC treba platiti 63, 3 milijuna dolara kazne zbog nezakonitih praksi u cilkju postizanja većeg profita. . Izvještavaju i da je MSC, kada se suočio s kupcima, izdao povrat novca, ali nikada nije proaktivno poduzeo ništa da vrati milijune dolara precijenjenih troškova.

MSC još nije pružio nikakav odgovor!

J.T.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.