Započela jesenska kampanja „Falling for Croatia“

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Falling for Croatia“, koja će se do kraja studenoga provoditi na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz oznake #FallingForCroatia i #BestFallCroatiaBucketList.

Kampanja je zamišljena kao svojevrsni jesenski vodič kroz destinacije i aktivnosti koje naša zemlja nudi u ovom razdoblju godine, a glavni ciljevi su poticanje daljnjeg turističkog prometa u posezoni, kao i zadržavanje vidljivosti Hrvatske na emitivnim tržištima nakon izvrsnih rezultata ostvarenih tijekom glavnog ljetnog dijela sezone.

- Nalazimo se u razdoblju godine kada su u fokusu turističkih putovanja kultura, eno-gastronomija, nautika, aktivni turizam i priroda. Sve navedeno obuhvatili smo ovom kampanjom kroz brojne atraktivne fotografije i video materijale, a pritom smo posebni naglasak usmjerili na hrvatske kontinentalne destinacije i što sve gost u jesenskim mjesecima u njima može doživjeti. Naime, nakon izvrsnih rezultata ostvarenih tijekom glavnih ljetnih mjeseci, u ovom dijelu godine želimo zadržati pozitivne trendove, privlačiti nove goste te naglasiti druge dijelove ukupne hrvatske turističke ponude, koja se posebice na kontinentu ističe po kvaliteti, izvornosti te održivosti - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako se posezona odvija vrlo dobro s oko 400.000 turista koji trenutno borave u zemlji.

D.G.