Utjecajni američki magazin raspisao se o Istri na devet stranica

Aamerički magazin Travel+Leisure u izdanju za mjesec rujan donosi veliku reportažu o Istri i to na čak devet stranica, s oduševljenjem su izvijestili iz istarske Turističke zajednice.

Novinar Adam Erace stigao je u Istru u svibnju, a nakon sedam dana boravka izjavio je da je to ipak premalo za upoznavanje naše regije. Nije krio svoje oduševljenje najvećim hrvatskim poluotokom, opisujući Istru kao regiju izrazito bogate kulturne i prirodne baštine.

Nagrađivani autor iz Philadelphije svoje radove objavio je u više od 50 publikacija, piše o hrani i putovanjima, recenzira restorana za Fortune, koautor je nekoliko izdanja u domeni gastronomije.

Foto: Screenshot

Kaže da je, što se ističe i u uvodniku magazina, Istra na najbolji mogući način „oborila“ sva njegova očekivanja i to na njegovom prvom putovanju izvan SAD-a nakon pandemije. Otkrivajući Istru, njezinu povijest, ljude i priče, obišao je poluotok uzduž i poprijeko, priznajući nam da nikada na svojim putovanjima nije imao tako ispunjen raspored. Prepoznavši ponudu i proizvode vrhunske kvalitete,  delicije nastale u spoju tradicije i modernog, u tekstu je opisao Istru riječima svojih domaćina vinara, lokalnih proizvođača craft piva i gina, o regiji fantastične pizze, ali i vrhunskih restorana s Michelinovom oznakom.

Direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević ne krije zadovoljstvo objavljenim: „Reportaža o destinaciji ispričana na čak devet stranica jednog magazina popularnog u svjetskim razmjerima fantastičan je uspjeh, no kada se povrh toga nadoda da reportaža predstavlja i cover story, priču s naslovnice medijskog turističkog lidera, doslovno ostavlja bez teksta! Govoreći u brojkama, ovo je ujedno i pozivnica njihovim čitateljima od kojih je čak 98 posto putovalo tijekom prošle godine, dok ih 97 posto posjeduje važeću putovnicu“.

Foto: Goran Sebelić / TZ Istarske županije

Uz nakladu od 970.000 primjeraka, tiskano izdanje magazina prati više od 6,1 milijun čitatelja, digitalno 15,4 milijuna, dok na društvenim mrežama Travel+Leisure okuplja više od 14 milijuna fanova.

Kao dio grupacije Travel + Leisure, američki mjesečnik sa sjedištem u New Yorku svoje čitatelje, pasionirane putnike sa svih strana svijeta, potiče „da putuju više i da putuju bolje“, nudeći inspiraciju i sadržaje koji će im unaprijediti doživljaje i pretvoriti ih iznimna iskustva. Prvo izdanje magazina objavljeno je 1937. pod nazivom U.S. Camera and Travel, a današnji naziv preuzima 1971.

D.G.