U deset mjeseci u Hrvatskoj gotovo 20 milijuna turističkih dolazaka

Prema prvim podacima eVisitora, u Hrvatskoj je od siječnja do kraja listopada ostvareno više od 19,8 milijuna dolazaka i preko 105,8 milijuna noćenja, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine rast od devet posto u dolascima i tri posto u noćenjima, prenosi u petak Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

U odnosu na rekordnu 2019. godinu to predstavlja izjednačenje rezultata.

U listopadu je ostvareno 1,1 milijun dolazaka i 3,6 milijuna noćenja, što je u odnosu na lanjski listopad 13 posto dolazaka i 11 posto u noćenja više.

Tijekom prvih deset mjeseci najviše je dolazaka ostvareno u Istri, Splitsko-dalmatinskoj županiji i na Kvarneru.

Lonely Planet uvrstio Hrvatsku u top 10 svjetskih zemalja za 2024. godinu
Odlične vijesti i još bolje najave za Hrvatsku stižu iz Lonely Planeta, jedne od vodećih svjetskih travel platformi i specijaliziranih medija za putovanja. Lonely Planet je povodom obilježavanja 50. obljetnice objavio popis 50 najboljih svjetskih destinacija u pet kategorija, a svoje je mjesto u kat…

Najuspješniji gradovi su Dubrovnik, Zagreb, Split, Rovinj, Poreč i Zadar.

Najviše dolazaka ostvareno je iz Njemačke, a slijede Hrvatska, Slovenija, Austrija i Poljska.

Najviše dolazaka u listopadu ostvarili su domaći gosti, a slijede gosti iz Njemačke, Slovenije, Austrije i SAD-a.

- Pri kraju smo još jedne vrlo izazovne turističke godine, no dinamika i intenzitet turističkog prometa, koji se i dalje odvija u našoj zemlji, najbolji je pokazatelj sve veće i bolje prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije - izjavio je uz ostalo direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Stančić.

U Hrvatskoj ostvareno 12 posto više noćenja Amerikanaca nego rekorde 2019.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Slovenska turistička organizacija (STO) u ovoj godini na tržištu SAD-a provode zajedničku kampanju „Naturally Yours - taste, feel, Love“ s ciljem još snažnijeg pozicioniranja Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija. Riječ je o kampanji z…

- Odlični rezultati posezone potvrđuju kako je Hrvatska na tržištu sve više prepoznata kao cjelogodišnja destinacija te jasan pokazatelj kako moramo nastaviti razvijati naš turizam u tom smjeru - rekla je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

A.N.