TIJAT NE IDE U REZALIŠTE Postat će brod za izlete na šibenske tvrđave i muzeje

ŠIBENIK - Magazin „Nacional” u broju od 20. kolovoza donosi opširni tekst o brodu „Tijat” te otkriva da taj slavni i voljeni brod ipak neće završiti u rezalištu nego će i dalje ploviti kao izletnički brod za, navodi „Nacional”, šibenske tvrđave i muzeje. „Tijat” će, piše novinar Veljko Rogošić, kupiti Šibensko – kninska županija i dati mu novi život i namjenu, a Grad Šibenik će taj projekt pomoći financijski te stručno u cilju pribavljanja sredstava iz europskih fondova, prenosi Šibenik News.

U tekstu se ističe da zahvaljujući inicijativi ‘Tijat u srcu’ brod „Tijat” neće biti poslan u rezalište, već će postati brod za izlete na šibenske tvrđave i muzeje, a smiješe mu se i fondovi EU-a te dodaje da je Šibensko-kninska županija uputila „Jadroliniji” pismo namjere da je spremna kupiti „Tijat” i dati mu novu namjenu. „Jadrolinije” je dala pozitivan odgovor moguće je i zato jer je i sama imala plan obnove tog broda.

Slijede, otkriva „Nacional” razgovori kapetana Vjekoslava Dorića, člana Uprave Jadrolinije, i župana Jelića s ministrom Olegom Butkovićem u Ministarstvu mora i pravno reguliranje te primopredaje.

Šibensko – kninska županija spremna je ulagati u obnovu broda; trupa, palube, interijera, Lučka uprava Šibensko-kninske župaanije obećala je za „Tijat” osigurati stalni vez, a Grad Šibenik najavljuje da će se angažirati da dobivanju sredstava iz EU fondova za obnovu „Tijata”.

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

TIJAT Omiljeni brod fanovi očajno žele spasiti, Šibenik ga želi posvojiti, u Jadroliniji samo kažu: “1. srpnja Ide u mirovinu!”
ŠIBENIK - Zakuhalo se ovih dana oko jednog starca. Jadrolinijin brod Tijat, izgrađen danas već daleke 1955. godine od 1. srpnja ide u zasluženu mirovinu. No, njegove kvalitete ne zaboravljaju ljudi koji o njemu desetljećima ovise. Žele ga, naime, sačuvati od rezališta i zadržati tamo, gdje je najomi…
Dobri starac na remontu – Ovo je njegovih 37 metara povijesti | | Morski HR
ŠIBENIK - Motorni brod Tijat je klasični putnički brod za lokalne linije u sastavu flote hrvatskog nacionalnog brodara Jadrolinije. Izgrađen je 1955. godine u brodogradilištu Brodosplit. Do 1991.