Splitska "Bradata aukcija" podiže svijest o važnosti muškog zdravlja

SPLIT - Studeni je tradicionalno poznat kao mjesec podizanja svijesti o raku prostate, no umjesto puštanja brkova ovi Splićani na aukciju stavljaju svoje cijenjene brade.

Nije ovo naravno pitanje estetike, ovo je pitanje podizanja svijesti o problemu koji u pogađa sve više muškaraca, i to sve više mlađih muškaraca u 20-ima i 30-ima. Iza raka kože, rak prostate je drugi najčešći tip raka kod muškaraca,a poznato je kako muškarci vole misliti da su neranjivi i otporni na sve. Barem veliki dio njih. A top je daleko od istine i na svijesti o važnosti pregleda i prevencije malignih oboljenja kod muškaraca treba raditi.

Kako nema boljeg načina od podizanja svijesti zabavnim akcijama tako su se prije 7 godina dva "momka iz Splita" , Marko Sučić i Siniša Šunjić odlučili pokrenuti ovu "bradatu akciju" u kojoj zapravo nominirate nekoga koga želite vidjeti obrijanog i u tom se procesu provodi aukcija za poštovanu bradu dotičnog.

Do danas je "Bradata aukcija" izrasla u respektabilnu inicijativu koja sva prikupljena sredstva donira Županijskog ligi protiv raka Split, a usput predstavlja i jedno interesantno natjecanje jer svatko želi saznati čija je to brada zavrijedila najviše novca.

Još uvijek se stignete prijaviti sami, ili možete prijaviti nekog drugog, a pomoći možete i direktnom uplatom. Novac dakle prikupljate sami (osoba koja je nominirala) i prilaže se na dan kada se "skidaju" brkovi i brade (ove godine je to 2. prosinca) ili se uplati direktno na žiro račun Županijske lige protiv raka Split, IBAN: HR7024070001500328251 s napomenom ‘Za Bradatu 2022. – ime kandidata’.

Središnji događaj 'Bradate aukcije' očekuje nas tako 2. prosinca u Planu B gdje će ove godine sudjelovati preko 50 brijača iz cijele regije kako bi obrijali hrabre "bradonje" i "brkatu" ekipu. Njemu prethodi pub quiz 30.11., abiti će tu i glazbenih događaja, stand up nastupa, pivskog maratona, teniskog turnira...

Drugim riječima pregršt zabave, smijeha, poznatih faca, zdravlja i podizanja svijesti o važnosti prevencije ove opake bolesti od koje u Hrvatskoj godišnje oboli 2800 osoba. Vrijeme je da preokrenemo trend!

J.T.