REKORD NA OTOKU PAŠMANU Više turista i noćenja nego 2019. godine!

PAŠMAN – U kolovozu ove godine Turistička zajednica Pašman ostvarila je iznimne turističke rezultate, a također su postignuti i izvanredni rezultati na razini cijele godine, javlja Otok Pašman.

– Prema podatcima iz eVisitor-a, za mjesec kolovoz je ostvareno 1% više dolazaka i čak 5% više noćenja u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Na godišnjoj razini ostvaren je jednak broj dolazaka i povećanje od 1% noćenja u odnosu na rekordnu 2019. godinu – objašnjava direktorica TZO Pašman Petra Perinović.

Činjenica da je i početkom rujna na području općine prijavljeno čak 4% više turista u odnosu na rekordnu 2019. godinu govori u prilog odličnoj posezoni, što je vrlo važan pokazatelj da se na otoku može ostvariti jedan od osnovnih ciljeva svih dionika turizma – produljenje sezone.

Interes za područje općine Pašman kao turističke destinacije raste te novi i stari gosti prepoznaju ovu destinaciju kao kvalitetnu za svoj potpuni odmor i relaksaciju.

– Iznimni rezultati ostvareni su i 2020. godine, ali činjenica da smo ove godine dostigli i prestigli 2019. godinu koja je bila rekordna godina u turizmu i na našem području daje naslutiti kako se turizam na Pašmanu razvija u pravom smjeru. Tome svakako doprinose ulaganja TZO Pašman i Općine Pašman kao i ulaganja privatnog sektora u podizanje kvalitete i raznovrsnosti smještaja i ugostiteljskih objekata te ulaganja svih ostalih dionika koji direktno ili indirektno utječu na poboljšanje turističke ponude. Vjerujemo kako će ovakvi turistički rezultati potaknuti privatni sektor na ostvarivanje i ulaganje dodatnih napora kako bi se osigurala raznovrsnost turističke ponude, na temelju koje će potencijalni gosti kao svoju destinaciju za odmor izabrati otok Pašman – kaže direktorica TZO-a.

TZO Pašman je u sklopu promocije Pašmana kao turističke destinacije također sudjelovala u nekoliko manifestacija i kampanja.

– TZO Pašman je zajedno s ostalim otočnim TZ-ovima zadarskog arhipelaga i TZZŽ sudjelovala ovog ljeta na manifestaciji Ritam Mediterana u Zagrebu koja je trajala 5 dana i na kojoj su predstavljeni svi potencijali našeg kraja. Nadalje sudjelovali smo u zajedničkoj promociji otoka zadarskog arhipelaga i TZZŽ u velikoj kampanji koja se provodila na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke i Slovenijem – istaknula je Perinović.

I.B.