Predstavljena nova aplikacija za turiste bazirana na umjetnoj inteligenciji

SPLIT - TZ Splitsko-dalmatinske županije predstavila je novu aplikaciju za turiste baziranu na umjetnoj inteligenciji. Ugrađena je funkcija poput proširene stvarnosti pa se mogu vidjeti vizuali i 3D animacije u stvarnom prostoru.

Na šestoj redovnoj sjednici Skupštine TZ Splitsko-dalmatinske županije Ivana Vladović zaključila je kako je prošla turistička sezoba bila iznimno uspješna, a istu očekuju i ove godine.

Navela je da ju je, nakon preuzimanja dužnosti u kolovozu, zateklo vrlo sređeno stanje, a ona je dodala svoju viziju koja se nastavlja na održiv, zelen, siguran i građanima ugodan turizam.

- Želimo da turizam bude kategorija koja će poboljšati kvalitetu života, a koja pronosi lijepu priču o našoj domovini - poručila je.

Na skupštini se govorilo i o projektu Vlade RH i Ministarstva turizma i sporta ‘Hrvatska turistička kartica’ koji za cilj ima povećanje potrošnje hrvatskih građana u ugostiteljstvu i turističkim sadržajima na području cijele države.

Dejan Grepo, poznat po čitavom nizu digitalnih rješenja, između ostalih kreirao je online web platformu CroCare i mobilnu aplikaciju ‘Plaja - Beach Finder’, kao i TAPCARD digitalne beskontaktne vizitke, ovoga puta u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama osmislio je novu aplikaciju ‘Dalmatia AI’.

- Aplikacija je bazirana i građena na umjetnoj inteligenciji, istom aplikacijom možeš se koristiti u Splitu i bilo kojoj lokaciji u županiji, ali se prilagođava onoj na kojoj trenutno boravite - rekao je.

Ugrađene su najmodernije funkcije poput proširene stvarnosti, da se mogu vidjeti vizuali i 3D animacije u stvarnom prostoru. Također, tu je i chat opcija koja nije klasično dopisivanje s umjetnom inteligencijom, već pruža odgovore u vidu multimedijalnog zapisa, fotografije, navigacije. U slučaju hitnog problema koje turisti imaju aplikacija će ponuditi poziv centru 112.

Aplikacija je već dostupna preko šest mjeseci, spremna je zapreuzimanje za sve urađaje, prenosi Dalmatinski portal.

- Zato što jako dobro prepoznaje interese korisnika, informira ga, pomaže mu i upotpunjuje doživljaj. Doslovno turist skine aplikaciju i svoj uređaj stavi u džep, ona će ga obavijestiti kada bude u blizini nekig važnog sadržaja - otkrio je splitski IT-ovac.

B.K.