Predstavljena cjelogodišnja turistička strategija za mediteranske otoke – Među njima su i otoci Dubrovačko-neretvanske županije

DUBROVNIK – Regionalna agencija DUNEA organizirala je, u sklopu projekta WINTER MED,  online radionicu za donositelje odluka na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini na kojoj je predstavljena “Transnacionalna cjelogodišnja turistička strategija za destinacije na mediteranskim otocima“.

Projekt Mreža zimskih otoka za cjelogodišnje turističko iskustvo na Mediteranu – WINTER MED cilja na razvoj održivog i odgovornog cjelogodišnjeg turizma na mediteranskim otocima uz istodobno očuvanje i valorizaciju kulturne i prirodne baštine.

Jučer predstavljena Strategija izrađena je na najboljim praksama i naučenim lekcijama iz regionalnih akcijskih planova 6 pilot područja projekta – Toskana, Cipar, Južni Egej, Dubrovačko-neretvanska županija, Korzika i Balearski otoci. Ovaj dokument usmjeren je na sva mediteranska otočna područja koja su spremna prijeći s turizma “3 S” ( sun, sea and sand – sunce, more i pijesak) na održivi model cjelogodišnjeg turizma.

Pa je tako između ostalog, predstavljena i Stručna studija integralne zaštite i revitalizacije povijesnih naselja u krajolicima otoka Korčule i Mljeta, na osnovu koje će se izraditi Elaborat. Na radionicama su sudjelovali i predstavnici Zavoda za prostorno uređenje Dubrovačko-neretvanske županije koji su prezentirali svrhu i važnost očuvanja kulturnog krajolika kao dijela regionalnog planiranja.

Projekt WINTER MED ugovoren je iz programa prekogranične suradnje Interreg Mediteran 2014.-2020 . Nositelj projekta je Udruženje toskanskih regija, a Regionalna agencija DUNEA jedan je od devet projektnih partnera. Ukupna vrijednost projekta WINTER MED je 2 milijuna i 650 tisuća eura, a 85 posto bespovratnih sredstava osigurano je kroz Europski fond za regionalni razvoj.

Detaljne informacije nalaze se na službenoj web stranici Regionalne agencije DUNEA te na web stranici projekta WINTER MED.

J.K.