Pogledajte kako u splitskoj zračnoj luci dočekuju turiste

SPLIT - Hrvatska turistička zajednica pohvalila se, kako su rekli, novom, zanimljivom i inovativnom kampanjom za koju tvrde da oduševljava strane goste. Brojni putnici tako izlaskom iz zrakoplova i ulaskom u prostor splitske zračne luke mogu osjetiti specifične mirise Mediterana - mora, borova, svježeg citrusa, limuna, naranče, lavande, bijelog cedra i dr.

Prema istraživanju iz područja marketinga i promocije čak 75 posto emocija uzrokovano je mirisom, koji spada među najvažnije osjete u oblikovanju stvarnosti, raspoloženja i koncentracije. Vodeći se time, na splitskom aerodromu postavljen je panel "Croatia – Immerse your senses" koji uz prigodnu animaciju otpušta mediteranske mirise.

- U Hrvatskoj turističkoj zajednici pratimo suvremene trendove u promociji turizma što potvrđuje i ova zanimljiva kampanja koja privlači pažnju i pozornost brojnih prolaznika, odnosno naših gostiju na najfrekventnijim lokacijama, a usred same špice sezone to je svakako i zračna luka. Želimo biti inovativni te našim gostima odmah pružiti osjećaj ljeta, odmora i ugode, a pritom ih i zainteresirati te informirati o drugim hrvatskim destinacijama i dijelovima naše ukupne turističke ponude - izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako će se ova aktivnost provoditi do kraja srpnja.

Kampanja uključuje i nekoliko dodatnih lokacija u gradu Splitu gdje su postavljeni digitalni paneli na kojima se izmjenjuju kadrovi drugih hrvatskih destinacija. Aktivnosti se provode i u sklopu Zračne luke Dubrovnik gdje su postavljeni tzv. digitalni tornjevi na kojima se prikazuju video materijali koji promoviraju ukupnu ponudu Hrvatske kao turističke destinacije te najljepše i najatraktivnije krajolike naše zemlje.

J.K.