Nova reklama za Pipi jednima uzbunila osjećaje, drugi kažu “Svaka čast!”

Lavinu komentara izazvala je nova reklama Dalmacija vina iz Splita za sok Pipi koji je 80-ih godina postao brend, upravo zahvaljujući dobrom marketingu i za tadašnje uvjete šokantnoj reklami.

Dalmatinski brend Pipi ovog je tjedna na svojoj Facebook stranici objavio stilizirani crtež dvojice muškaraca na plaži kako se drže za ruke i crtaju srca na pijesku uz poruku: ‘Promjena vrimena, a i vrimena se minjaju. I #bolimePipi.’

Kampanja je na njihovim profilima izazvala uglavnom pozitivne reakcije, a mnogi su poručili da će njihovom piću sad dati šansu zbog ove kampanje.

– Svaka čast!! Vidjeti ovu ‘odu slobodi i ljubavi’ u ova čudna vrimena daje nadu u bolje sutra. Bravo – jedan je od komentara

https://www.instagram.com/p/CElhyYQDEhc/?utm_source=ig_embed

I dok se većini svidjeo ovaj marketinški potez, našli su se i neki koji se drže uvrijeđenima, pa je tako Vice Batarelo, predsjednik konzervativne katoličke udruge Vigilare napisao:

“(Pipi sok) Homo propoganda i indoktrinacija (na “simpa” način) djece i mladih. Odvratno. Bojkot! to jest ne kupovati niti Pipi niti bilo što od DALMACIJAVINO koji je vlasnik. Sram vas bilo što potkopavate hrvatsku i katoličku kulturu i moral.”

Još je u komentarima dodao: “Ovo je dio globalističke sekularne i sodomističke agende. Nasilno ruše sve naše kršćanske temelje a najviše moral i obitelj.”

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10160382262022818&set=a.10151527765127818&type=3&theater

Na ovakve stvari se ne obazire hercegovački biznismen, direktor Dalmacijavina, Luka Diel-Zadro koji je zaslužan za ovakav marketinški potez

– Što se tiče Pipija, mislim da je samo nebo granica. Kad sam rekao da Pipi ima nacionalni potencijal, većina mi se ljudi smijala. Danas samo u zagrebačkoj regiji prodajemo petnaest posto ​Pipijeve proizvodnje – rekao je Diel-Zadro za Lider.

A kako je izgledala reklama za Pipi 80-ih godina kad je zahvaljujući bivšoj makenekni i miss Jugoslavije 1982. godine, 57-godišnjoj Ani Sasso ovo piće postalo megapopularno na ovim prostorima, podsjetimo se u videu.

D.G.