Nadmašila sve rekorde - Istra će u posezoni biti najinteresantnija turistička destinacija

Ovogodišnja sezona u Istri nadmašila je i onu rekordnu 2019. U Istri se svake godine u kvalitetu usluge ulaže 300-tinjak milijuna eura. I ponovno se potvrđuje da se ono najkvalitetnije - najbolje prodaje.

Kraj je kolovoza a plaže su pune. Nekad bi Gospa značila kraj odmora, no sad smo još u špici sezone koja obara rekorde. Ali i dalje su osnovni motivi dolaska - sunce i more.

- Plaže su predivne, vrijeme je lijepo i ljudi su doista ljubazni - kaže turistica iz Nizozemske.

O vremenu će uvelike ovisiti i posezona. Ne govorimo više samo o rujnu, koji kao da je produženi kolovoz, nego o jeseni.

- U posezoni je Istra možda najinteresantnija turistička destinacija, ako uzmemo u obzir da je u sezoni glavna atrakcija more, sunce, kupanje, outdoor aktivnosti. U posezoni Istra nudi jednu sasvim drugu Istru koja očarava i kupanje moguće u 9, 10. mjesecu, spoj unutrašnjosti i priobalja daje jednu brzinu Istru - rekao je Denis Ivošević, direktor TZ-a Istarske županije.

Najbrži je u Istri, barem prema ostvarenju 3-milijuntog noćenja - Rovinj i to nekoliko dana ranije negoli prije pandemije. Hoteli najviše kategorije -puni, mogli bi biti i u posezoni.

- Dosadašnje najave posezone su odlične i ukoliko ne dođe do nekih nenadanih situacija, očekujemo da će rezultati biti slični onima iz rekordne 2019. - istaknuo je David Flam, direktor marketinga Maistre.

Tim više što se nakon dvije pandemijske godine vratio i tzv. ''maj'' - meetings i events, kao i kongresni turizam. A elitni turizam, kojem dio Istre i teži, itekako je tražen. Luxury hotel u Puli otvoren u svibnju stigao je do čak 85 posto popunjenosti.

- Ovdje ne mogu pričati o emitivnim tržištima tipičnim za Hrvatsku - da imamo i mi turiste iz Njemačke, Austrije i Italije, ali ovdje je dosta Amerikanaca, Britanaca, klijentela usmjerena na luksuzni proizvod - rekao je Aleks Živković, direktor Grand hotela Brioni, Pula.

A taj proizvod nudi se 365 dana u godini. Pa iako je rano govoriti o bookingu za posezonu jer je trenutno naglasak na last-minute rezervacijama, sve ukazuje na to da se doista imaju razloga nadati dobrim rezultatima i u jesenskim mjesecima, piše HRT.

I.G.