Miljenko Brnić brodograditelj – vizionar

PULA –Kad je davne ’75. Miljenko Brnić iz Lenca stigao u Tehnomont – bilo je zapušteno remontno brodogradilište. Danas su vodeći škver u aluminijskoj gradnji.

Miljenko Brnić dragi kolega pripada zadnjoj generaciji značajnih hrvatskih brodograditelja i to je dio jedne plejade znanstvenika projektanata inženjera brodogradnje. Posebno smo ponosni na inozemni angažman mjerljiv u stotinama milijuna eura gospodina Brnića njegovog živog Tehnomonta na talijanskom, nizozemskom i njemačkom tržištu – kaže Zoran Andročec, direktor INGRA, Njemačka.

– Dolaskom Miljenka počeli smo razvijati nove proizvode, počeli smo surađivati s velikim firmama. Radili smo čelične konstrukcije, radili smo za hidroelektrane za tvornice cementa. Tehnološki zahtjevniji poslovi, a i profitabilniji – kazao je ing. Ivan Haler.

– Pogotovo je nas mlade uvijek nekako isticao i želio raditi s nama i gurao nas tako da dobijemo što više odgovornosti i što više posla – rekao je Tomislav Smirčić, predsjednik Uprave Tehnomonta.

Ugovori, gradnje, vizionarstvo i mudre odluke – ono je što spominju kolege i suradnici govoreći o dugogodišnjem direktoru pulskog brodogradilišta Tehnomont. Odnedavno umirovljeni Miljenko Brnić ondje je proveo punih 45 godina. I kad sam sebe predstavlja ne može drugačije do nabrajajući vrijedne brodograditeljske uspjehe, piše HRT.

– Svi su nas ovi brodovi prilično oznojili jer jedino su se ponavljali ovi za Norvežane – tu smo napravili pet ili šest jednakih, ovo drugo su sve bili prototipovi, kaže Miljenko Brnić, umirovljeni direktor Tehnomonta.

Takav je i Millennium Diamond, najveći putnički turistički brod na Temzi.

– Svako ovo staklo ima oko 300 kg, bili smo jako sretni da nije nijedno puklo kad smo brod dizalicom spuštali u more, pojašnjava pokazujući fotografiju gospodin Miljenko.

Tehnomont je prvi obavio bočno porinuće. Danas su vodeći škver u aluminijskoj gradnji, imaju uspješnu podružnicu u Njemačkoj, prije mnogih prepoznali su važnost solarnih toplovodnih panela koje također proizvode. Kad je davne ’75. iz Lenca stigao ovamo – Tehnomont je bio zapušteno remontno brodogradilište.

D.G.