Ove godine čak 70 posto više požara raslinja nego lani

ZAGREB - Krenula je nova vizualna kampanja Hrvatske vatrogasne zajednice na priobalju i kontinentu s ciljem podizanja svijesti o razornim posljedicama požara. Motiv izgorjelog stabla s billboarda i digitalnih površina trebao bi iznova skrenuti pažnju da je često samo iskra dovoljna za katastrofu.

Ukazuju to i podaci za prvih sedam mjeseci ove godine tijekom kojih su dugotrajna suša u kombinaciji s visokim temperaturama pretvorili cijelu Hrvatsku, ali prvenstveno obalu, u visoko rizično požarno područje. Naime, do kolovoza je u odnosu na prošlu godinu zabilježeno 46 posto više požara na otvorenom prostoru, od čega je samo požara raslinja bilo čak 70 posto više nego lani u istom periodu.

Trenutak nepažnje dovoljan za mrtvu prirodu

Iz HVZ podsjećaju da samo jedan nesmotreno bačeni opušak ili nedovoljno ugašeni roštilj prijeti kućama i iziskuje nadljudske napore vatrogasaca u spašavanju ljudi i imovine te da je trenutak nepažnje dovoljan da se živopisna mediteranska šuma pretvori u mrtvu prirodu.

-Prirodi su potrebne godine za obnovu stoga je i ova kampanja jedan od načina kako građanima skrenuti pozornost da je odgovornost na svima nama u smanjenju broja požara i šteta koje od njih nastaju. Spriječimo požare savjesnim ponašanjem, a u slučaju požara nazovite 193 ili 112 - poručuju iz HVZ.

Kampanju provode u suradnji s kreativnom agencijom I TO NIJE SVE!, a podržali su je i Go2Digital, Media Media oglasi, Ingrafika digital print te fotograf Marko Vukas.

V.K.