2 min. čitanja

Tko će u budućnosti ustvari najviše koristiti nautički turizam?

Tko će u budućnosti ustvari najviše koristiti nautički turizam?
Foto: Pixabay

Činjenica je da smo svjedoci klimatoloških promjena koje za ovaj Uskrs pokazale svoje ružnije lice, rekao je u emisiji "Studio4" Sean Lisjak, potpredsjednik Udruženja nautičkog turizma pri HGK, komentirajući početak nautičke sezone u Hrvatskoj. Osvrnuo se na očekivanja za ovu godinu i rezultat prošlih sezona.

Sean Lisjak, potpredsjednik Udruženja nautičkog turizma pri HGK, osvrnuo se na činjenicu da je na obali bilo lošije vrijeme tijekom uskrsnih praznika što je rezultiralo i manjim brojem dolazaka.

- Moglo bi se tako reći. Činjenica je da Uskrs ove godine pada nešto ranije. Činjenica je i da smo svjedoci klimatoloških promjena koje su nažalost, za ovaj Uskrs pokazale svoje ružnije lice - rekao je za Studio4.

Kako kaže, puše orkansko i olujno jugo koje je zarobilo goste u marinama.

- Ovo će se sve više događati, kako početkom sezone, tako i vrlo vjerojatno - u ostatku sezone. Morat ćemo se prilagođavati tome - upozorio je.

Ustvrdio je ipak, kako je interes za hrvatske marine i dalje velik te da su oscilacije prirodna pojava.

- Imamo najave sa samih sajmova koje su kolege pohodili. I dalje vlada velik interes za našu čarter ponudu. I dalje smo optimisti. Uvijek bude oscilacije kod rezervacija i odmah se svi zabrinu, a u konačnici se ostvaruju rekordni rezultati - rekao je.

Upozorio je kako se mora poraditi na komunikaciji s gostima i logistici.

- Sve više klijenata dolazi čarterima, zrakoplovima. Više moramo poraditi na komunikaciji, logistici i lakšem pristupu našim nautičkim destinacijama - nastavio je.

- Samo da nas klimatološki vrijeme posluži - mislim da će ovo biti dobra nautička sezona - dodao je.

- Smatram da mi, barem naša marina - ima tih pet zvjezdica. Jako je dobar pristup i gosti to prihvaćaju. Što se tiče drugih marina, ove novije bi to svakako trebale uvrstiti u svoj program - rekao je vlasnik marine u Segetu Željko Baotić.

Kod starijih marina je, kako kaže problem koncesija.

- Ljudi drže marinu 25 ili 30 godina i sada mu istječe koncesija, nema uopće interesa da investira, jer nije siguran hoće li bit koncesionar ili ne - objašnjava.

Kada se radi o vrsti posjetitelja, pojasnio je kako je došlo do promjene te da su mladi trenutno glavna skupina.

- Imate organizacije poput "Yachtweek-a" koja dovozi mlade ljudi između 23 i 30 godina iz cijelog svijeta - nastavio je.

- Njih se vodi, imaju mogućnost uzeti cijeli brod ili dva broda. Organiziraju se party-ji. Ta mlada klijentela je budućnost za idućih 10, 20 ili 30 godina - dodao je.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.