>
Upravitelj stroja i drugi časnik stroja koji su radili na tankeru za proizvode u grčkom vlasništvu priznali su krivicu za kršenje niza pravila MARPOL-a dok je njihov brod bio u blizini naftnog terminala u Sewarenu, New Jersey.
Izricanje presude za dvojicu pomoraca zakazano je za listopad, a američko tužiteljstvo u New Jerseyju izvijestilo je da optužbe čine maksimalnu kaznu od šest godina zatvora i novčanu kaznu od 250.000 dolara, javlja The Maritime Executive.
Obalna straža SAD-a i ured američkog državnog odvjetnika nisu pružili detalje o tome kada se incident dogodio, ali su izvijestili da se radi o chemical tankeru "Kriti Ruby" od 48.000 DWT, koji je izgrađen 2008. godine.
Konstantinos Atsalis, upravitelj stroja na brodu, priznao je da je posada broda svjesno ispustila zauljeni otpad iz strojarnice broda u more, zanemarujući opremu za sprječavanje onečišćenja, te da je naredio članovima posade da sakriju tu opremu prije nego što se Obalna straža ukrcala na brod.
Također je priznao da je radnje prikrio lažiranjem knjige o uljima koja je predočena Obalnoj straži SAD-a tijekom njezine rutinske inspekcije.
Drugi časnik stroja Sonny Bosito također se izjasnio krivim za kršenje Zakona o sprječavanju onečišćenja s brodova. Priznao je da je prikrio ispuštanje zauljenog otpada u more tako što je dopustio da se obalnoj straži SAD-a tijekom inspekcije broda predoči lažna knjiga o uljima. Priznao je i da je naredio članovima posade da sakriju opremu za sprječavanje onečišćenja prije inspekcije Obalne straže.
Ovom plovilu to nije bio prvi put da ima problema s američkom obalnom stražom. Tijekom inspekcije 2022. u New Yorku, Obalna straža SAD-a pronašla je nedostatke, poput blokade u sustavu za praćenje i kontrolu ispuštanja ulja i opreme za filtriranje ulja. Zbog toga je određeno sedmodnevno zadržavanje broda.
Prošlog mjeseca američka obalna straža objavila je svoje godišnje izvješće o inspekcijama brodova ističući značajan porast u njihovom zadržavanju tijekom "port state" inspekcija. Tijekom 2023., Fire Safety i Safety Management činili su većinu naloga za zadržavanje, a zatim Life Saving Systems. Te je godine obavljeno više od 8.000 inspekcija, a 101 plovilo je zadržano.
J.T.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev